Isuzu D-Max Single

N60B

Робусен и доверлив

ISUZU D-Max Single има единечна кабина, со две врати, две седишта и богат товарен пикап простор. Расположив е во верзии со погон на две или четири тркала (4×2 или 4×4), линиите на новиот D-Max се дизајнирани имајќи ги во фокус безбедноста и аеродинамиката, а со тоа го прават моделот  N60 концентрат на технологија и иновативност, способен за да ја држи потрошувачката на ниско ниво, како и да ја намали бучавоста, и обезбеди аеродинамика при високи брзини.

Моќен и зелен

4 цилиндри во линија и 16 V , распределба преку ланец и common rail електронско вбризгување. Турбополначот со варијабилна геометрија, интеркулер со водено ладење и рециркулација на издувните гасови преку двојно ладен EGR. Моторот на новиот D-Max N60B ја задржува архитектурата на претходниот модел и довербата која секогаш ги истакнувала моторите на ISUZU пред конкуренцијата.

Моќта и вредностите на вртежен момент осануваат непроменети но се вградени и серија на технички иновации од најновата генерација  (Start & Stop, EGR систем под низок притисок, SCR систем …), кои заедно со порастот на притисокот на максимално вбризгување за 25%, понатаму ја подобрува ефикасноста преку минимизирање на потрошувачката на гориво и емисијата на NOx и CO2.

Потрошувачката и емисијата се подобрени во споредба со претходниот модел, а ова се и вредностите ​​(NEDC): на M / TilCO2 менувач (Комбиниран циклус – Високо) е лимитиран на 191g / km и потрошувачка од 7.3l / 100km – Високо) е лимитирано до 195g / km и потрошувачка 7.4l / 100km.

14.5-литарскиотAdBlue® резервоар и ниската потрошувачка гарантираат одлична автономија.  ISUZU секогаш внимава на животната средина па : новиотD-Max N60 има стапка на рециклирање од  92% и стапка на потенцијално повраќање од 99.6%.

7.3 l / 100 km

Потрошувачка на гориво

164

Коњски сили

Еuro 6 D

Moтор

Новиот D-Max не се откажува од своето минато

Оff-road возењето останува природна средина за него.

Минималната висина од подлогата и аглите на влез и излез се понатаму подобрено благодарение, пред се на новиот заден браник кој е интегриран во телото на возилото. Всисниот и вентилирачки систем на задниот диференцијал се редизајнирани за да му овозможат на новиот D-Max капацитет на газење во вода од 800 мм.

Конективност

2 DIN Radio, AUX, USB, CD Bluetooth, DAB

Звучници поставени во предните врати.

4×4

За верзијата 4X4 капацитетот на влечење е 3500 kg (со прикочен треилер) а максималните маси дозволени на оските се исто така зголемени : +100 kg напред и +40 kg одзади.

Активирањето на кутијата за трансфер сега е побрза : новиот редуктор овозможува речиси моментен ангажман, во  0.61 секунди.

4H

  • Shift On the Fly
  • Погон на 4 тркала

4L

  • Погон на 4 тркала
  • Редуктор

Од сите страни

© Copyright - Аутомакедонија АД Скопје